Sluta medan det går bra!

På onsdags kvällen blev det lite improviserad lek med hästarna. Glaedan sprang iväg, och sprang tillbaka, så det blev lite liberty i hagen, sedan i rundcorallen. Upptäckte att hon inte vill ha mig på sin högra sida hmm.. Sedan gjorde vi lite figure 8. Dock höll jag på lite för länge och slutade när vi hade tappat connectionen, vilket resulterar i torsdagens ovilja till mig.. Vilken häst, gör man ett fel och det tar år att fånga henne dagen efter.

 

När jag endå höll på blev det lite liberty med Mathilda, för första gången. Som vanligt fungerar allt galant på nära håll, helst med en hand på henne. Men jag har samma problem Online så det är inte så konstigt.

 

/ Think Natural

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback