Vardagliga situationer

Först fick Glaeda (med mor på ryggen) och Mathilda gå en sväng till sjön. Mathilda tyckte det var lite läskigt, men när hon väl kom i var hon truppens ledare.

 

Sedan tog jag Nicke till rundkorallen och lekte runt lite. Tränade lite på figure 8 till slut. Han är med mig bra i liberty, men vägrar yoyo game, och förstår inte riktigt vad som händer när jag börjar gå fortare eller springa.
Tog honom sedan till paddocken i lite finess, vi kunde faktiskt börja små trava lite på volt!

 

Sist blev Glodis, vi försökte oss på att filma min Level 2 online. Ficket gick åt skogen igen, de höll på med en traktor nedanför hagen vilket efter ett tag blev mycket läskigt, inget level material, skulle dock vilja visa den och få kommentarer på hur jag hanterade situationen.

 

/ Think Natural

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback