Savvy ger tålamod

Glodis f Gäverstad 00  felindridenHann äntligen leka med någon häst idag, tog Glodis då målet är att ta Level 2 i alla Savvys (Online & freestyle prio nr 1) innan vi åker på Lichman kurs i Juli.

Då hon är en RI är vi en stor missmatch egentligen, men korta och intensiva (för mig) pass fungerar galant, idag var första gången jag lekte med henne sen jag tänkt om på hennes horsenality och kollat på lite mer Savvy filmer.
Gick prima, tog det så lugnt som möjligt, och om och om igen. Blev mycket sideways med saker i zon 2 och 3. VILKEN skillnad mot slutet, när hon slappnat av och vågat lita på mig, underbart! men den här hästen kommer bli min död!
/ Yours Naturally Joanna shareparelli team

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback