Mönster is the key

Idag blev det Frodi (LE) igen, just för att skapa ett mönster över mönstren. Allt vi gjorde igår kom han mycket väl ihåg, hoppa över diket, gå emellan stenarna, och circling game gick så bra att jag höjde ribban, 2 hela varv skulle han göra, tog några försök och ett smit försök, då jag var på kort lina, 12" så tappade jag han, men som tur trampade han på den så han stannade sig själv helt enkelt. Allt annat fortsatte att gå galant, hoppade även upp några sekunder och inga problem där heller!

 

På hemvägen frustande och gäspade han flera gånger vilket är precis vad han vill åt, avslappning och hjärnjumpa!:)

 

Sist hann jag med Glodis (RI) någon minut, blev ren improvisation för att få lite kontakt, sedan bar det av i trav mot vägen. Vi fortsatte att springa ut på vägen, sedan jag började backa springandes och fick henne till att göra 2 svängar i backing S i trav :) så där slutade vi så klart

 

/ keep it natural shareparelli team

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback