torsdag

Vi försökte oss på att filma mig och Glodis igen, men hon var spänd och ovanligt RB så det gick inte idag med.

 

Efter det blev det Mathilda som jag tog Online till fältet, började med lite L3 saker som flagen, inga problem. Sen tränade vi på cirkling game och hennes responsibilities.
Hålla gångarten och varvet i några varv, Var tufft tyckte hon, men hon frustade och använde sig av sin hjärna största delen av tiden.

 

Sedan tog jag Nickemannen till rundkorallen och lekte lite cirkling game. Han har börjat med små dominans saker som jag inte riktigt kan fixa så det ska bli intressant att se hur de utvecklas samtidigt som vår relation utvecklas.
/ Think Natural

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback